0

Klientu apkalpošana

Droša saziņa ar GradinaMax.lv

Jūsu pieteikums saņems individuālu numuru un atbildi. Informācijas apstrāde un atbildes sniegšana uz nosūtīto ziņojumu aizņems līdz 4 dienām.

Mēs iesakām aizpildīt visus veidlapas laukus, lai mēs varētu daudz ātrāk izskatīt jūsu pretenziju vai sūdzību. Lai to izdarītu, jums ir:

Balstoties uz fotogrāfijām, varēsim pieņemt lēmumu par bezmaksas piegādi.

Sazināšanās ar klientu apkalpošanas nodaļu – ātrākais veids, kā sazināties ar mūsu uzņēmumu. Lūdzam sazināties ar mums un aizpildīt anketu, jo pateicoties tai mēs varēsim Jūs ātri apkalpot un atrisināt radušās neērtības.

  1. Izvēlieties tēmu.
  2. Norādiet e-pasta adresi, kurā gaidīsiet atbildi.
  3. Ievadiet sava pasūtījuma numuru.
  4. Aprakstiet problēmu, piemēram, sniedziet pēc iespējas vairāk informācijas par bojātajiem stādiem, sīpoliem vai sakneņiem.
  5. Pievienojiet auga fotoattēlus ar mūsu etiķetēm/plāksnītēm kā pierādījumu par pirkumu mūsu veikalā.
Pievienojiet vienu vai vairākus failus