GradinaMax interneta veikals pasūtījumus pieņem visu diennakti. Pasūtījumi tiek apstrādāti katru dienu 24/7. Pasūtījumi tiek apstrādāti un nosūtīti saskaņā ar tabulu.
STĀDU NOSŪTĪŠANAS NOTEIKUMI
Jums nebūs jāgaida nedēļas vai mēneši, līdz mēs veiksim piegādi, jo vispirms tiek nosūtīti pasūtījumi pirms sezonas un tiešie sezonas pasūtījumi.
Produkts |
Pasūtījuma piegādes termiņš |
Sēklas, sēnes, mēslojums, dārza piederumi |
Visu gadu |
Zemeņu stādi |
Visu gadu |
Augļu un ogu stādi |
Visu gadu |
Rožu stādi |
Visu gadu |
Daudzgadīgās puķes |
marts – novembris |
Dekoratīvie augi |
Visu gadu |
Pavasara sīpolpuķes |
marts – maijs |
Rudens sīpolpuķes |
septembris – novembris |
Lai veiktu pasūtījumu, lūdzu, norādiet:
Kad pasūtījums tiks izsūtīts, jūs saņemsiet SMS ar izsekošanas numuru.
Jauns – pēc pasūtījuma veikšanas saņemsiet e-pastu ar informāciju, ka pasūtījums ir veiksmīgi veikts. Ja vēstule jūs nav sasniegusi, tas nozīmē, ka pasūtījums netika pieņemts vai esat ievadījis nepareizu e-pasta adresi.
Nodots izpildei – pasūtījums nodots noliktavai, lai komplektētu sūtījumu.
Nosūtīts – pasūtījums ir izsūtīts ar kurjeru vai pastu. Pēc šī statusa saņemšanas pārvadātāja vietnē redzēsiet sūtījuma izsekošanas numuru.
Atcelts – pasūtījums var tikt atcelts, ja nav sniegti visi pasūtījuma noformēšanai nepieciešamie dati, apmaksa nav veikta laikā, pasūtītās preces nav noliktavā, pasūtījums nav apstiprināts vai pircējs to atcēlis personīgi. Pamanot šo statusu, mūsu konsultanti sazinās ar klientu, lai noskaidrotu situāciju. Ja pasūtījums tika atcelts kļūdas dēļ, mēs to atjaunosim un nosūtīsim uz jūsu norādīto adresi.
Atteikums – pircējs paku nav izņēmis ne pasta nodaļā, ne paņēmis no kurjera.
Piegādāts – pasūtījums ir piegādāts un apmaksāts.
Meklēšanas lodziņā atrodiet jūs interesējošo šķirni, veidu vai produktu.
Lai iegādātos atlasītas sugas un šķirnes:
Meklēšanas lodziņā ievadiet šķirnes nosaukumu.
Noklikšķiniet uz „Preču katalogs“ un dodieties uz izvēlēto kategoriju.
Izmantojiet filtrus kreisajā pusē, lai sašaurinātu meklēšanas kritērijus.
Izvēlētās preces un spiediet pogu: UZ GROZU.
Pēc tam varat turpināt izvēlēties un pievienot citus produktus, noklikšķinot uz pogas: „TURPINĀT IEPIRKŠANOS“ vai dodieties uz grozu, nospiežot pogu „PASŪTĪT“.
Pēc visu interesējošo preču pievienošanas, dodieties uz grozu, nospiežot pogu „PASŪTĪT“ vai lapas augšējā labajā stūrī noklikšķinot uz ikonas ar grozu un summu.
Pārbaudiet atlasīto preču sarakstu, izmantojiet pogas + un -, lai samazinātu vai pievienotu pasūtīto preču skaitu.
Tam paredzētajā lauciņā ievadiet atlaides kodu (ja tāds ir), noklikšķiniet uz zaļās bultiņas un pasūtījuma summa tiks automātiski pārrēķināta.
Spiediet uz pogas – PABEIGT PASŪTĪJUMU un aizpildiet pircēja anketu, ievadot savu personīgo un kontaktinformāciju. Izvēlieties maksājuma veidu (saņemšanas brīdī vai ar kredītkarti (mc/visa/American Express), PayPal, Trustly) un piegādes veidu: DPD, DHL, Packeta kurjers
Pēc tam noklikšķiniet uz pogas PASŪTĪT UN APMAKSĀT.
Pēc pasūtījuma veikšanas uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīta pasūtījuma apstiprinājuma vēstule ar tās individuālo numuru № ....
Ja nepieciešama palīdzība pasūtījuma noformēšanā – sazinieties, izmantojot tīmekļa vietnes tērzēšanas lodziņu. Tas ir ātrākais veids, kā sazināties ar mūsu konsultantu.
„Mans dārzs“ – tas ir jūsu iecienītāko produktu katalogs.
„Mans dārzs“ ir ļoti noderīgs, izvēloties produktus, ja:
Pievienojiet savus iecienītākos produktus sadaļai „Mans dārzs“ un netērējiet laiku to meklēšanai vēlreiz. Kad būsi gatavs, tie tevi gaidīs!
Pievienojiet interesējošos rakstus sadaļai „Mans ceļvedis“, lai izveidotu ērtu iecienītāko rakstu kolekciju.
Pēc reģistrācijas izveidosiet PERSONĪGO KONTU, kurā tiks saglabāta mājaslapā veikto pirkumu un citu darbību vēsture. Iespējams:
Pēc datu ievadīšanas ir jāapstiprina reģistrācija. Sagaidiet e-pasta vēstuli ar apstiprinājuma saiti, dodieties uz GradinaMax vietni un izbaudiet visas priekšrocības, ko esam sagatavojuši reģistrētiem klientiem.
Reģistrācijas process ir jāizdara tikai VIENREIZ. Ja esat ievadījis kādu no saviem datiem nepareizi, pēc autorizācijas varat tos labot, dodoties uz kontu „Mani dati“.