0

Garantija 100%

Mēs pieliekam visas pūles, lai nodrošinātu, ka esat apmierināts ar saviem pirkumiem mūsu veikalā GradinaMax.lv

Pārdodam spēcīgus, veselīgus stādus, sīpoliņus un sakneņus, kas, izpildot pasūtījumu, tiek vēlreiz pārbaudīti. Taču neaizmirstiet, ka tie ir dzīvi augi – tie var izžūt ceļojuma laikā un iet bojā, ja tie netiek pareizi iestādīti. Ja tā notiek, lūdzu, sazinieties ar mums, mēs saviem produktiem sniedzam garantiju.

Garantijas laiks – 90 dienas

Jums ir 90 dienas, lai iesniegtu sūdzību vai pieprasītu apmaiņu. Šis ir fiksēts termiņš, pēc 90 dienām sūdzība netiks izskatīta.

Sūdzības izskatīšanas termiņš – 4 dienas

Jūs saņemsiet atbildi no mums četru dienu laikā. Šajā laikā mēs izskatīsim jūsu sūdzību un pieņemsim lēmumu par preces maiņu.

Piegādes maksa – 0 EUR

Nosūtot jaunu augu, mēs segsim visas piegādes izmaksas. Jūs saņemat jaunu produktu, neiztērējot ne centa.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka, lai saņemtu veselīgu augu, prece nav jāatgriež. Lēmums par kompensāciju tiek pieņemts, pamatojoties uz fotogrāfijām, kurās redzami bojāti vai miruši stādi, kamēr tie vēl ir ar mūsu etiķetēm.

Sūdzības iesniegšanas nosacījumi

Jūsu sūdzība tiks izskatīta, ja:

  1. Sazināsieties ar mums ne vēlāk kā 3 dienas no pasūtījuma saņemšanas brīža. Vēlāks savākšanas datums ir negatīvi ietekmējis stādu stāvokli, un garantija vairs nav spēkā.
    Vēlāks savākšanas datums ir negatīvi ietekmējis stādu stāvokli, un garantija vairs nav spēkā.
  2. Jūs iesniedzāt bojātu stādu fotogrāfijas ar mūsu etiķetēm.
  3. Jūs varat pieteikt maiņu 90 dienu garantijas periodā no pasūtījuma saņemšanas dienas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs neesam atbildīgi par laikapstākļiem, kurus mēs nevaram ietekmēt (aukstums, krusa, lietus, sausums), stādīšanas noteikumu neievērošanu vai stādu nāve ziemas salnu dēļ, ja neņēmāt vērā sava reģiona klimatiskos apstākļus.

Pirms pirkuma pieņemiet apzinātus lēmumus un apsveriet produkta prasības.

Ja tiek pieprasīta naudas atmaksa, bojāti, neatbilstošas kvalitātes augi ir jāatgriež uz mūsu adresi NE VĒLĀK KĀ 14 dienu laikā no to saņemšanas dienas. Neaizmirstiet atgriešanas sūtījumam pievienot maksājuma apliecinājuma kopiju un rakstisku naudas atmaksas pieprasījumu.

Naudas atgriešanas veidlapā aizpildiet:

  1. informāciju par pārdevēju;
  2. informāciju par pircēju;
  3. informāciju par atgriezto preci (nosaukums un daudzums);
  4. atgriešanas iemesls.

Neskaidras situācijas gadījumā veikals patur tiesības pieprasīt atgriezt stādus izvērtēšanai.

Stādi jānosūta uz mūsu norādīto adresi.

Atgriešanas adrese sūtījumiem ar augiem:

Gradinamax Oksana Wieckowicz, Poland Zgierz,  ul. Barwnikowa 10, 95-100, NIP: 927-185-49-48.

Gadījumā, ja pārkāpti bojājumu iesniegšanas nosacījumi, mēs paturam tiesības noraidīt jūsu pieprasījumu.

Garantija netiek piemērota sēklām un sēnēm

Pēc sūtījuma saņemšanas novērtēsim stādu stāvokli un, ja tas būs neapmierinošs, nauda tiks pārskaitīta pircējam trīs darba dienu laikā pēc pozitīva lēmuma par atgriešanu saņemšanas.


Klientu apkalpošana:

Sazinieties pa e-pastu: support@gradinamax.lv