1.1. Pirkšanas-pārdošanas noteikumi (turpmāk tekstā - "Noteikumi") - šis ir distances pirkuma-pārdošanas līgums, kas nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, preču iegādes un samaksas nosacījumus, preču piegādes kārtību un preču atgriešanas kārtību, pušu atbildību, kā arī citus noteikumus saistībā ar preču iegādi interneta veikalā www.gradinamax.lv
1.2. Interneta veikals - interneta veikals, kas atrodas tīmekļa vietnē www.gradinamax.lv, kurā Pircējs, reģistrējies vai nereģistrējies Interneta veikala sistēmā, var iegādāties Pārdevēja piedāvātās preces.
1.3. Pārdevējs - Gradinamax Oksana Wieckowicz, sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kuras juridiskā adrese ir Poland Zgierz, ul. Barwnikowa 10, 95-100, NIP: 927-185-49-48; e-pasts: support@gradinamax.lv, kas ir arī interneta veikala īpašnieks.
1.4. Pircējs - persona, kas atbilst šo Pirkšanas - pārdošanas noteikumu 2.4. punkta prasībām un ir iegādājusies preces interneta veikalā.
1.5. Pirkšanas-pārdošanas līgums vai Pirkuma līgums vai Līgums - līgums starp Pircēju un Pārdevēju par preču pirkšanu un pārdošanu, kas sastāv no pasūtījuma veidlapas, kuru Pircējs iesniedz Pārdevējam, izmantojot Interneta veikalu un ievērojot Pirkšanas-pārdošanas noteikumus.
1.6. Darba dienas - darba dienas no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot svētku dienas.
1.7. Piegāde - faktiska darbība, kad Pārdevējs ar Piegādātāja starpniecību piegādā Pircēja pasūtījumā norādītās Preces.
1.8. Piegādātājs - kurjerkompānija, ar kuru Pārdevējs sadarbojas Preču piegādes procesā.
1.9. Parole - burtu, ciparu vai citu simbolu virkne, ko Klients izveido, reģistrējoties Interneta veikalā, un ko izmanto, lai piekļūtu Klienta profilam Interneta veikalā.
1.10. Klients - subjekts, kuram var tikt sniegti elektroniskie pakalpojumi vai ar kuru var tikt noslēgts Pārdošanas līgums saskaņā ar Noteikumiem un tiesību aktiem.
1.11. Lietotājs - fiziska persona, kas noslēdz ar tirgotāju tiesisku darījumu, kas nav tieši saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību.
1.12. Klienta konts - atsevišķs konts katram Klientam, kuru Pārdevējs atver Klienta vārdā pēc tam, kad Klients ir reģistrējies un noslēdzis Klienta konta apkalpošanas līgumu.
1.13. Uzņēmējs - fiziska vai juridiska persona, kas norobežo daļu sava īpašuma uzņēmējdarbības veikšanai, pārzina uzņēmumu un tā mantu, likumā noteiktajos gadījumos uzņemas par to materiālu atbildību un ir prasītājs un atbildētājs tiesā.
1.14. Uzņēmējs ar patērētāju tiesībām - fiziska persona, kas noslēdz Pirkšanas-pārdošanas līgumu, kurš ir tieši saistīts ar personas saimniecisko darbību, ja Pirkšanas-pārdošanas līguma saturs liecina, ka tas nav profesionāla rakstura līgums šim uzņēmējam, jo īpaši viņa saimnieciskās darbības priekšmeta dēļ, kā ziņots saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta reģistra noteikumiem un informāciju par saimniecisko darbību.
1.15. Reģistrācija - faktiska darbība, kas tiek veikta Pirkšanas un pārdošanas noteikumos noteiktajā kārtībā un kas ir nepieciešama, lai Klients varētu izmantot visas Interneta veikala funkcijas.
1.16. Veikala tīmekļa vietne - tīmekļa vietne, kurā Pārdevējs vada Interneta veikalu ar domēnu www.gradinamax.lv.
1.17. Prece - produkts, kuru Pārdevējs dara pieejamu Veikala tīmekļa vietnē un uz kuru var attiekties Pirkuma līgums.
1.18. Pastāvīgs informācijas nesējs - jebkurš instruments, kas patērētājam dod iespēju uzglabāt viņam personiski adresētu informāciju tā, lai šīs informācijas sniegšanai nepieciešamajā laikposmā nodrošinātu tās pieejamību, izmantošanu un pavairošanu nemainītā veidā.
2.1. Saskaņā ar Pirkšanas-pārdošanas līgumu, Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, bet Pircējs apņemas pieņemt preces un samaksāt par tām noteikto naudas summu, kā arī segt piegādes izmaksas saskaņā ar Noteikumos izklāstītajiem nosacījumiem.
2.2. Pircējs apstiprina Noteikumus, tos izlasot un atzīmējot lodziņā "Esmu iepazinies un piekrītu interneta veikala Noteikumiem un Privātuma politikai". Šādi apstiprinātie Pirkšanas un pārdošanas noteikumi ir juridisks dokuments, kas ir saistošs Pircējam un Pārdevējam GradinaMax (turpmāk tekstā - "Puses"), kas nosaka Pušu tiesības un pienākumus, preču iegādes un apmaksas nosacījumus, preču piegādes un atgriešanas kārtību, Pušu atbildību, kā arī citus noteikumus, kas attiecas uz preču pirkšanu un pārdošanu interneta veikalā www.gradinamax.lv.
2.3. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, grozīt un/vai papildināt Pirkšanas un pārdošanas noteikumus saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajām prasībām.
2.4. Tiesības iepirkties interneta veikalā www.gradinamax.lv ir gan interneta veikala sistēmā reģistrētiem, gan nereģistrētiem Pircējiem, kuri ir:
2.4.1. pilngadīgas fiziskas personas, t. i., personas, kuru rīcībspēju nav ierobežojusi tiesa;
2.4.2. juridiskas personas;
2.4.3. visu iepriekš minēto personu pilnvarots pārstāvis.
2.5. Piekrītot šiem Noteikumiem, Pircējs apstiprina, ka viņam ir tiesības iegādāties Preces interneta veikalā www.gradinamax.lv
2.6. Interneta veikala tirdzniecības darbības tiek veiktas Latvijas Republikā.
2.7. Visas tiesības uz Interneta veikalu, tostarp īpašumtiesības, intelektuālā īpašuma tiesības uz tā nosaukumu, interneta domēnu, Interneta veikala tīmekļa vietni, kā arī uz Interneta veikala tīmekļa vietnes saturu, veidlapām, logotipiem (izņemot logotipus un fotogrāfijas tīmekļa vietnē, kuru autortiesības pieder trešajām personām), pieder Pārdevējam, un tās drīkst izmantot tikai saskaņā ar Pirkšanas-pārdošanas noteikumiem un ar Pārdevēja rakstisku piekrišanu.
2.8. Interneta veikala resursus un funkcijas ir aizliegts izmantot Klientu darbībām, kas varētu kaitēt Pārdevēja interesēm, t.i.:
● lai reklamētu citu uzņēmumu vai produktu;
● darbības, kas ietver ar Pārdevēja uzņēmējdarbību nesaistīta satura publicēšanu;
● darbības, kas ietver nepatiesa vai maldinoša satura publicēšanu.
3.1. Pircējs iegādājas preces Interneta veikalā saskaņā ar šiem Pirkšanas-pārdošanas noteikumiem un Latvijas Republikas tiesību aktiem.
3.2. Pircējam ir tiesības atkāpties no distances līguma vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgta līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā, nenorādot iemeslu un neradot nekādas izmaksas, ievērojot Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un 20.05.2014. Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22. pantā noteiktos izņēmumus. Pirkšanas – pārdošanas līgumu var atcelt tikai tad, ja prece nav lietota, bojāta vai tās izskats nav būtiski mainījies, proti, preces vai tās iepakojuma izskatam ir veiktas tādas izmaiņas, kas bija nepieciešamas, lai pārbaudītu saņemto preci. Pircējam šīs tiesības jāizmanto atbildīgi un jāatgriež prece oriģinālā, kārtīgā iepakojumā un pilnā komplektācijā. Pēc atteikšanās no līguma, Pircējs ir atbildīgs par preču vērtības samazināšanos, kas izriet no darbībām, kas nav nepieciešamas, lai noteiktu preču īpašības un veiktspēju. Pircēja tiesības atteikties no pirkšanas- pārdošanas līguma nosaka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un 20.05.2014. Ministru kabineta noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu”.
3.3. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par atteikumu, iesniedzot Pārdevējam rakstisku atteikuma pieprasījumu. Šādu pieprasījumu var iesniegt, piemēram, rakstot pa e-pastu uz Pārdevēja adresi support@gradinamax.lv. Pieprasījumu var iesniegt, izmantojot veidlapu, kuras paraugu Pārdevējs ir ievietojis interneta veikalā, sadaļā "Atteikuma veidlapa". Lai ievērotu termiņu, pietiek nosūtīt pieprasījumu pirms tā termiņa beigām. Pārdevējs nekavējoties apliecina Lietotājam un uzņēmumiem ar Lietotāja tiesībām, ka ir saņēmis veidlapu, kas iesniegta, izmantojot tīmekļa vietni.
3.4. Pircējs var izmantot atteikuma tiesības tikai tādā gadījumā, ja viņš ir izpildījis sekojošus nosacījumus:
3.4.1. Precei jābūt Pircēja nesabojātai (neskartai ar ķīmiskām vielām, ūdeni);
3.4.2. Precēm jābūt labā stāvoklī (bez bojātām etiķetēm, bez noplēstas aizsargplēves utt.) (tas neattiecas uz bojātu preču atgriešanu);
3.4.3. Atgrieztajām precēm jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tās saņēma Pircējs;
3.4.4. Atbilstošas kvalitātes preču atgriešanu veic saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un 20.05.2014. Ministru kabineta noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu”.
3.4.5. Atgriežot kvalitatīvu produktu, pircējam ir jāiesniedz pirkumu apliecinošs dokuments.
3.4.6. Pārdevējs apņemas atmaksāt summu, kas samaksāta par kvalitatīvu preci, 14 dienu laikā, ja vien nav panākta cita vienošanās.
3.5. Atteikuma gadījumā pirkuma līgums tiek uzskatīts par spēkā neesošu.
3.6. Ja Patērētājs vai Uzņēmējs ar Patērētāja tiesībām ir iesniedzis paziņojumu par atteikšanos no Pirkuma līguma, pirms Pārdevējs ir pieņēmis piedāvājumu, piedāvājums zaudē spēku.
3.7. Pārdevējs apņemas nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņemts Lietotāja vai Uzņēmēja, kuram ir Lietotāja tiesības, paziņojums par atteikšanos no pirkuma līguma, atmaksāt visus veiktos maksājumus, ieskaitot Preču piegādes izdevumus Lietotājam vai Uzņēmējam, kuram ir Lietotāja tiesības. Pārdevējs var aizturēt no Lietotāja vai Uzņēmēja, kuram ir Lietotāja tiesības, saņemto maksājumu atmaksu līdz brīdim, kad Lietotājs vai Uzņēmējs, kuram ir Lietotāja tiesības, ir atgriezis Preces vai iesniedzis pierādījumu, ka ir nosūtījis Preces atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek agrāk.
3.8. Ja Lietotājs vai Uzņēmējs ar Lietotāja tiesībām, izmantojot tiesības atkāpties no Līguma, ir izvēlējies atšķirīgu Preču piegādes veidu, nevis Pārdevēja piedāvāto lētāko standarta Piegādes veidu, Pārdevējam nav pienākuma atmaksāt Lietotājam izdevumus. par papildu izmaksām, kas radušās saistībā ar piegādi.
3.9. Lietotājam vai Uzņēmējam ar Lietotāja tiesībām Preces jāatgriež uz Pārdevēja norādīto adresi nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no Pirkuma līguma atcelšanas dienas. Lai ievērotu termiņu, pietiek ar Preces nosūtīšanu uz Pārdevēja adresi pirms termiņa beigām.
3.10. Atteikuma gadījumā Klients, kas ir Lietotājs vai Uzņēmējs ar Lietotāja tiesībām, sedz tikai tiešās atgriešanas izmaksas.
3.11. Ja Preci tās rakstura dēļ nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu, Pārdevējs informē Lietotāju vai Uzņēmēju, kuram ir Lietotāja tiesības, par Preces atgriešanas izmaksām veikala tīmekļa vietnē.
3.12. Lietotājs vai Uzņēmējs, kuram ir Lietotāja tiesības, ir atbildīgs par jebkādu Preču vērtības samazinājumu, kas radies Preču lietošanas rezultātā, pārsniedzot to, kas nepieciešams, lai noteiktu Preču būtību, īpašības un darbību.
3.13. Pārdevējs veic maksājuma atmaksu, izmantojot to pašu maksājumu veidu, ko izmanto Lietotājs vai Uzņēmums ar lietotāja tiesībām, ja vien Lietotājs vai Uzņēmums ar lietotāja tiesībām nav skaidri piekritis citam atmaksas veidam, kas nerada papildu izmaksas.
3.14. Pircējam, kurš ir Lietotājs, netiek dotas tiesības atkāpties no Pirkšanas-pārdošanas līguma, ja pakalpojuma objekts ir preces, kuras pēc piegādes to rakstura dēļ ir nesaraujami saistītas ar citām precēm.
3.15. Tiesības atkāpties no Pirkuma līguma nav piešķirtas Lietotājam un Uzņēmējam, kuram ir Lietotāja tiesības, attiecībā uz līgumiem, saskaņā ar kuriem Preces ātri bojājas vai ar īsu derīguma termiņu.
4.1. Pircējam pēc pasūtījuma veikšanas Interneta veikalā ir pienākums apmaksāt un pieņemt preces saskaņā ar šo Pirkšanas-pārdošanas līgumu.
4.2. Pircējs apņemas neizpaust savus pieteikšanās datus trešajām personām. Ja Pircējs pazaudē savus pieteikšanās datus, viņam par to jāinformē Pārdevējs ne vēlāk kā 1 (vienas) dienas laikā.
4.3. Pircējam nekavējoties jāatjaunina sava reģistrācijas informācija un/vai jebkādas izmaiņas Pircēja konta informācijas formā norādītajā informācijā.
4.4. Pieņemot preci, Pircējam ir rūpīgi jāapskata un jāpārbauda prece un nekavējoties jāinformē Pārdevējs (pa e-pastu vai tālruni, kā norādīts Interneta veikala sadaļā Kontakti) par sūtījuma bojājumiem, skaidri redzamiem preces defektiem, preces modeļa un aprīkojuma neatbilstību Pircēja pasūtījumam.
4.5. Ja Pircējs, kurjeram piegādājot preces, pamana iepakojuma bojājumus, par to nekavējoties jāinformē kurjers, kas piegādāja preces, un jāsastāda iepakojuma bojājuma protokols. Pēc pasūtīto preču pieņemšanas un pavadzīmes parakstīšanas bez jebkādām piezīmēm tiek uzskatīts, ka sūtījums ir piegādāts pilnā kārtībā.
4.6. Ja Pircējs ir izvēlējies pasūtījuma saņemšanu pakomātā un Pircējs, saņemot sūtījumu, ir pamanījis iepakojuma bojājumus, Pircējam ir jāsazinās ar kurjerkompāniju un jāsastāda iepakojuma bojājuma protokols.
4.7. Saņemot preci, Pircējam ir jāpārbauda iegādātās preces kvalitāte un jāinformē Pārdevējs pa e-pastu vai tālruni, kā norādīts Interneta veikala sadaļā Kontakti, par jebkādiem preču kvalitātes trūkumiem, kurus nebija iespējams pamanīt piegādes brīdī.
4.8. Pircējam ir jāsedz izmaksas, kas saistītas ar kvalitatīvu preču atgriešanu. Ja tiek atgriezta nekvalitatīva prece, atgriešanas izmaksas sedz Pārdevējs.
5.1. Pārdevējam ir tiesības uz laiku vai pastāvīgi pārtraukt Interneta veikala darbību bez iepriekšēja brīdinājuma Klientam, mainīt Interneta veikalu vai atsevišķas tā daļas, daļēju vai visu tā saturu, ierobežot tajā veiktos pirkumus, mainīt Interneta veikala tiešsaistes adresi, ierobežot reģistrēto Klientu skaitu. Par Interneta veikala darbības pagaidu vai pastāvīgu apturēšanu Pārdevējs informē ar paziņojumu Interneta veikala lapā un/vai ar paziņojumiem Pircēju reģistrētajos kontos. Gadījumā, ja Uzņēmums uz laiku aptur vai pārtrauc interneta veikala darbību, Pārdevējs informēs tos Klientus, kuri jau ir veikuši pasūtījumus, bet vēl nav tos saņēmuši, izmantojot paziņojumus Klientu reģistrācijas kontos vai nosūtot katram Klientam atsevišķu paziņojumu, informējot par turpmāko veikto pasūtījumu izpildes procesu.
5.2. Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā mainīt, papildināt, grozīt Pirkšanas- pārdošanas noteikumus, ņemot vērā Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktās prasības. Pircēji par izmaiņām tiks informēti pēc pieteikšanās kontā, pēc jaunās Noteikumu sadaļas stāšanās spēkā.
6.1. Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircējam iespēju izmantot Interneta veikala sniegtos pakalpojumus (reģistrēties Interneta veikala sistēmā, izveidot iepirkumu grozu Interneta veikalā, veikt pasūtījumu, apmaksāt pasūtījumu, saņemt pasūtījumu) saskaņā ar šajos pirkšanas - pārdošanas noteikumos un Interneta veikalā izklāstītajiem nosacījumiem.
6.2. Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja pasūtītās preces uz Pircēja norādīto adresi saskaņā ar šajos Noteikumos izklāstītajiem nosacījumiem.
6.3. Ja Pārdevējs nevar piegādāt Pircēja pasūtītās preces, Pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā var piedāvāt Pircējam analogu vai, cik vien iespējams, līdzīgu preci vai atmaksāt Pircējam par preci samaksāto naudu.
7.1. Klients var veikt pasūtījumus Interneta veikalā, izmantojot interneta veikala tīmekļa vietni vai e-pastu, 7 dienas nedēļā, 24 stundas diennaktī.
7.2. Klients var veikt pasūtījumus Interneta veikalā arī pa Interneta veikalā norādīto tālruņa numuru, Interneta veikalā norādītajā darba laikā..
7.3. Pircējs var iegādāties preces Interneta veikalā, reģistrējoties Interneta veikala sistēmā www.gradinamax.lv vai bez reģistrācijas Interneta veikala sistēmā saskaņā ar Interneta veikala noteikumiem.
7.3.1. Lai izveidotu Klienta kontu, Klientam ir jāveic bezmaksas reģistrācija.
7.3.2. Lai veiktu pasūtījumu Interneta veikalā, reģistrācija nav nepieciešama.
7.3.3. Lai reģistrētos, Klientam ir jāaizpilda reģistrācijas veidlapa Pārdevēja Interneta veikalā un jānosūta tā elektroniski Pārdevējam, reģistrācijas veidlapā izvēloties attiecīgo funkciju. Reģistrācijas laikā Klients iestata individuālu Paroli.
7.3.4. Klientam ir arī iespēja reģistrēt savu lietotāja kontu, izmantojot www.facebook.com, www.google.com un www.twitter.com reģistrēto kontu, izveidojot individuālu pieteikumu tieši tīmekļa vietnē. Klienta konts tiek izveidots, izmantojot īpašu pāradresāciju no Veikala tīmekļa vietnes uz pakalpojuma tīmekļa vietni, kurā Klients ir reģistrējies un kurā Klientam tiek lūgts norādīt lietotājvārdu un paroli, kas viņam/viņai ir konkrētajā tīmekļa vietnē. Pēc autorizācijas Klients tiek novirzīts atpakaļ uz Veikala tīmekļa vietni, kur tiek izveidots Klienta konts ar saiti uz lietotāja kontu tīmekļa vietnē, kurā Klients veic reģistrāciju. Pārdevējs nereģistrē un neglabā konkrētas tīmekļa vietnes lietotājvārdu un paroli.
7.3.5. Aizpildot reģistrācijas formu, Klientam ir iespēja iepazīties ar Pirkšanas-pārdošanas noteikumiem un Privātuma politiku, piekrītot to saturam, atzīmējot ķeksīti attiecīgajā lodziņā.
7.3.6. Pēc aizpildītas reģistrācijas formas iesniegšanas Klients nekavējoties saņems reģistrācijas apstiprinājumu no Pārdevēja uz reģistrācijas formā norādīto e-pasta adresi. Šajā brīdī tiek noslēgts Klienta elektroniskā konta apkalpošanas līgums, un Klientam ir iespēja pieslēgties Klienta kontam, kā arī veikt izmaiņas Reģistrācijas laikā sniegtajos datos.
7.4. Pircējs var apskatīt detalizētāku konkrētās preces aprakstu un tā iegādes nosacījumus, noklikšķinot uz preces nosaukuma un (vai) attēla. Ja konkrētās preces pieejamais daudzums ir ierobežots, Pircējs par to tiek informēts preces aprakstā. Tāpēc, ņemot vērā šādu informāciju, Pārdevējs lūgs Jūs sazināties ar viņu pirms produkta pasūtīšanas. Gadījumā, ja Pircējs nesazinās ar Pārdevēju, lai iegūtu precīzāku informāciju, un pasūta preci, bet Pārdevējam preces nav vai tās daudzums ir nepietiekams, situācija tiek risināta saskaņā ar Pirkšanas-pārdošanas noteikumu 6.3. punktu.
7.5. Lai iegādātos preces, Pircējs veic pasūtījumu Interneta veikalā, saskaņā ar pasūtījuma logā sniegtajām instrukcijām. Reģistrētais Pircējs var veikt preču izvēles un (vai) pasūtīšanas procedūru, pieslēdzoties savam Interneta veikala lietotāja kontam.
7.6. Pirkšanas-pārdošanas līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no Pasūtījuma apstiprināšanas brīža, t.i. ja ir izpildīti visi tālāk minētie nosacījumi:
● Pircējs izveido iepirkumu grozu, sekojot Pārdevēja sniegtajiem norādījumiem;
● Pircējs norāda informāciju par preču piegādi;
● Pircējs veic maksājumu, un Pārdevējs saņem šādu maksājumu;
● Pārdevējs ar paziņojumu apstiprina, ka Pircēja pasūtījums ir pieņemts.
7.7. Ja preces tiek iegādātas pa tālruni vai e-pastu, Pirkšanas - pārdošanas līgums tiek uzskatīts par noslēgtu un stājas spēkā no brīža, kad Pircējs veic maksājumu un Pārdevējs saņem šo maksājumu.
7.8. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu tikai attiecībā uz Pircēja pasūtījumā norādītajām Precēm, kuru pārdošanu ir apstiprinājis Pārdevējs. Pirkšanas - pārdošanas līgums tiek uzskatīts par izpildītu, kad preces tiek nodotas Pircējam, Pirkšanas - pārdošanas noteikumos un tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
7.9. Piegādes termiņš sākas no dienas, kad Pircējs veic maksājumu par precēm.
7.10. Katrs Pirkšanas - pārdošanas līgums, kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, tiek reģistrēts un saglabāts Interneta veikala datu bāzē. Ja Pircējs ir reģistrējies Interneta veikala sistēmā, Pircējam ir iespēja apskatīt pirkumu vēsturi sistēmā, kad viņš ir pieslēdzies savam Interneta veikala kontam.
8.1. Interneta veikalā pārdoto preču cena ir norādīta pie preces. Preču cenas Interneta veikalā un pasūtījuma veidlapā ir norādītas eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN). Piegādes izmaksas sedz Pircējs, ja vien nav norādīts citādi.
8.2. Gadījumā, ja Pārdevējs nevar piegādāt Pircējam pasūtīto preci būtisku apstākļu vai krājumu nepietiekamības dēļ, Pārdevējs var piedāvāt Pircējam alternatīvu preci, par to informējot Pircēju, izmantojot kādu no Pircēja norādītajiem saziņas kanāliem (zvanot pa tālruni, ar sms vai e-pastu), vai 14 (četrpadsmit) dienu laikā atgriezt Pircējam naudu.
8.3. Pircējs var norēķināties par preci, izvēloties vienu no šiem veidiem:
● Ar maksājumu karti - mc/visa/amex
● Ar bankas pārskaitījumu - izmantojot ārējo maksājumu sistēmu - Paypal un Trustly;
● Skaidras naudas maksājums - piegādes brīdī, tādā gadījumā pasūtījuma izpilde tiks uzsākta pēc tam, kad Pārdevējs nosūtīs Klientam pasūtījuma apstiprinājumu.
● Priekšapmaksa - ja Klients izvēlējies priekšapmaksas makājuma veidu, Klientam 7 darba dienu laikā jāsamaksā pasūtījuma summa, saskaņā ar noslēgto pirkšanas - pārdošanas līgumu.
Ja Klients neveic maksājumu iepriekš minētajā punktā noteiktajā termiņā, Pārdevējs nosaka Klientam papildu maksājumu termiņu un informē par to Klientu. Informācijā par papildu samaksas termiņu jāiekļauj arī informācija par to, ka, beidzoties šim termiņam, Pārdevējs atkāpjas no Pirkuma līguma. Ja otrais maksājuma termiņš netiek faktiski ievērots, Pārdevējs nosūtīs Klientam paziņojumu par pasūtījuma atcelšanu, izmantojot norādīto saziņas kanālu.
9.1. Pārdevējam ir tiesības pēc saviem ieskatiem organizēt un īstenot dažādas akcijas, piemēram, cenu atlaides, produktu komplektus utt.
9.2. Samazinātā cena ir salīdzināmā cena, t. i., zemākā cena, ko Pārdevējs ir noteicis vismaz pēdējās 30 dienas pirms cenas samazināšanas dienas. Saskaņā ar likumu preces cenu var samazināt pakāpeniski. Samazinātā cena ir spēkā pieejamo Preču/pakalpojumu krājumu robežās.
9.3. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji un bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt akcijas ilgumu, noteikumus un nosacījumus vai atcelt akcijas. Jebkurš akciju noteikumu un nosacījumu grozījums vai atcelšana ir spēkā tikai no tā izpildes brīža un neattiecas uz Pirkšanas- pārdošanas līgumiem, kas noslēgti pirms tā izpildes. Informācija par notiekošajām akcijām ir pieejama Interneta veikala tīmekļa vietnē un var būt pieejama arī citos Interneta veikala informācijas izplatīšanas kanālos.
9.4. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji noteikt tādus preču veidus, uz kuriem neattiecas atlaides.
10.1. Pārdevējs veic piegādi Latvijas Republikas teritorijā.
10.2. Pārdevējs apņemas piegādāt Preces, kas ir Pirkuma līguma priekšmets, bez defektiem.
10.3. Pasūtot preces, Pircējam pasūtījuma veidlapā jānorāda:
● Preču piegādes adrese, ja Pircējs vēlas, lai preces piegādā ar kurjeru;
● Izvēlētā piegādes pakalpojumu sniedzēja filiāle, termināls vai pakomāta adrese, uz kuru preces tiks piegādātas pēc Pircēja pieprasījuma. Nosūtot preces šādā veidā, jāievēro šajos pašapkalpošanās termināļos noteiktās prasības (piemēram, maksimālais svars vai izmēri), un, ja sūtījuma svars vai izmēri neļauj nosūtīt pasūtījumu šādā veidā, Pircējs par to tiek informēts, izmantojot kādu no Pircēja norādītajiem saziņas kanāliem (tālruni vai e-pastu).
10.4. Izvēloties piegādes veidu ar kurjeru, Pircējs apņemas saņemt preci personīgi. Gadījumā, ja Pircējs nevar pieņemt preces personīgi un preces ir piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, pamatojoties uz citiem Pircēja sniegtajiem datiem, Pircējs nav tiesīgs celt pretenzijas pret Pārdevēju par preču piegādi nepareizai personai vai citām piegādes neatbilstībām.
10.5. Ja Klients nav sasniedzams adresē, ko Klients norādījis pasūtījuma iesniegšanas brīdī kā piegādes adresi, Piegādātāju dienesta darbinieks atstās ziņu vai mēģinās sazināties ar Klientu pa tālruni, lai vienotos par citu piegādes laiku. Ja Piegādātājs atgriež pasūtītās Preces atpakaļ Interneta veikalā, Pārdevējs sazinās ar Pircēju pa e-pastu vai tālruni un vienojas ar Pircēju par atkārtotas piegādes datumu un cenu.
10.6. Informāciju par Piegādes un Pasūtījuma apstrādei nepieciešamo darba dienu skaitu Pārdevējs publicē interneta veikala mājaslapā.
10.7. Piegādes un pasūtījuma izpildes laiks interneta veikala mājaslapā ir norādīts darba dienās.
10.8. Piegādātājs piegādā pasūtītās Preces Klientam uz pasūtījuma veidlapā norādīto adresi.
10.9. Pārdevējs apņemas piegādāt preci ne vēlāk kā 30 dienu laikā no līguma noslēgšanas dienas.
10.9.1. Neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu gadījumā, ja piegādes termiņš kavējas, Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju, lai vienotos par jaunu piegādes termiņu un citiem ar piegādi saistītiem jautājumiem.
10.9.2. Preču piegādes aizkavēšanās gadījumā, Pircējam ir tiesības pieprasīt atkārtotu Preču piegādi saprātīgā termiņā, ņemot vērā attiecīgos apstākļus. Ja Pārdevējs nepiegādā preces Pircēja noteiktajā papildu termiņā, Pircējam ir tiesības vienpusēji izbeigt līgumu.
10.9.3. Ja Pārdevējs ir atteicies piegādāt preces vai ja piegāde līgumā noteiktajā termiņā ir īpaši svarīga, ņemot vērā visus ar līguma noslēgšanu saistītos apstākļus, vai ja Pircējs pirms līguma noslēgšanas ir paziņojis Pārdevējam, ka piegāde līgumā noteiktajā termiņā ir īpaši svarīga, Pircējs ir tiesīgs vienpusēji un nekavējoties izbeigt līgumu, ja Pārdevējs nav piegādājis preces līgumā noteiktajā termiņā.
10.10. Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par piegādes termiņu neievērošanu, ja preces netiek piegādātas Pircējam vai tiek piegādātas novēloti Pircēja vainas vai nepārvaramas varas apstākļu dēļ.
10.11. Dienā, kad Prece tiek izsūtīta Pircējam, uz Pircēja norādīto e-pasta adresi vai tālruņa numuru tiek nosūtīts Pārdevēja apstiprinājums par Preces izsūtīšanu.
10.12. Preces tiek nodotas Pircējam, kad Pircējs parakstās uz kurjera elektroniskās paku marķēšanas ierīces vai preces tiek paņemtas no paku termināla un pieņemšanas fakts tiek reģistrēts kurjera, kas sniedz piegādes pakalpojumus, datu bāzē.
10.13. Lai uzzinātu preču piegādes izmaksas un nosacījumus, lūdzu, apmeklējiet www.gradinamax.lv. Pārdevējs ir tiesīgs piemērot īpašas atlaides piegādes (transporta) pakalpojuma maksai Klientiem, kuri atbilst Pārdevēja interneta veikalā izklāstītajiem nosacījumiem.
10.14. Pārdevējs, saskaņā ar Pircēja vēlmēm, sūtījumam, kas ir Piegādes priekšmets, pievieno kvīti vai PVN rēķinu par piegādātajām Precēm. Lai saņemtu PVN rēķinu, Pircējam pasūtījuma veikšanas brīdī ir jānorāda, ka viņš pērk Preces kā uzņēmums (nodokļu maksātājs). Iepriekš minēto apstiprinājumu veic, izdarot atzīmi attiecīgajā lodziņā pasūtījuma veidlapā, pirms pasūtījuma nosūtīšanas Pārdevējam.
11.1. Katras Interneta veikalā pārdotās preces īpašības ir norādītas preces aprakstā interneta veikalā www.gradinamax.lv.
11.2. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka Interneta veikalā pārdoto preču izmērs, forma un krāsa var neatbilst faktiskajam preču izmēram, formai un krāsai, Pircēja izmantotā displeja īpašību dēļ, kas ir ārpus Pārdevēja kontroles. Preču fotoattēli ir tikai ilustratīvi un reprezentatīvi. Oriģinālo produktu krāsas, uzraksti, parametri, izmēri, funkcijas un/vai jebkuras citas īpašības to vizuālo īpašību dēļ var atšķirties no realitātes, tāpēc, lūdzu pievērsiet uzmanību preces aprakstā norādītajai informācijai. Pircējam ieteicams iepazīties ar preces aprakstu.
11.3. Pārdevējs nodrošina, ka Preces tiek piegādātas bez defektiem (ja vien tās nav bojātas piegādes laikā). Pārdevējs ir atbildīgs pret pircēju, ja precei ir defekts (garantijas ietvaros).
11.4. Ja tiek konstatēts Preces defekts, Klients var:
● Iesniegt paziņojumu par cenas samazinājumu vai atteikšanos no Pirkšanas- pārdošanas līguma, ja vien Pārdevējs nekavējoties un bez liekām neērtībām Klientam neaizstāj Preci ar trūkumu vai nenovērš tos. Paziņojumu var rakstīt brīvā formā. Šis ierobežojums nav piemērojams, ja Pārdevējs jau ir nomainījis vai salabojis Preci, vai, ja Pārdevējs nav izpildījis savu pienākumu aizstāt nekvalitatīvo Preci vai novērst defektus. Tā vietā, lai novērstu Pārdevēja piedāvāto defektu, Pircējs var pieprasīt Preces nomaiņu pret jaunu Preci vai Preces nomaiņas vietā pieprasīt defekta novēršanu, ja vien ar Pircēja izvēlēto metodi nav iespējams nodrošināt Preces atbilstību Līgumam vai ja tas būtu nesamērīgi dārgi, salīdzinot ar Pārdevēja piedāvāto metodi. Novērtējot izmaksu pārsniegumu, tiek ņemta vērā Preču bez trūkumiem vērtība, konstatētā defekta veids un nozīmīgums, kā arī neērtības, kas citādi rastos Klientam. Klients nevar atkāpties no Pārdošanas līguma, ja defekts ir nenozīmīgs;
● Pieprasīt defektīvu Preču nomaiņu pret jaunām Precēm vai defektu novēršanu. Pārdevējs apņemas nomainīt bojāto Preci uz Preci bez defektiem vai novērst defektu saprātīgā termiņā, neradot nepamatotas neērtības Klientam. Pārdevējs var atteikties apmierināt Klienta pieprasījumu, ja defektīvo Preci nevar saskaņot ar Pirkuma līgumu ar Pircēja izvēlētu metodi vai ja tas būtu nesamērīgi dārgi, salīdzinot ar otru iespējamo Pirkuma līguma izpildes metodi. Pārdevējs sedz aizvietošanas izmaksas;
● Ja prece neatbilst līgumam, Klients, kurš ir Lietotājs, var pieprasīt tās remontu vai nomaiņu. Pārdevējs var nomainīt preci, ja Lietotājs pieprasa to salabot, vai salabot preci, ja Lietotājs pieprasa to nomainīt, ja, izmantojot Lietotāja izvēlēto metodi, nav iespējams vai būtu nesamērīgi dārgi nodrošināt preces atbilstību līguma noteikumiem.
11.5. Pircējam, kurš ir izmantojis savas garantijas tiesības, defektīvā prece jānogādā uz Pārdevēja adresi, izmantojot kurjerpasta pakalpojumus. Piegādes izmaksas sedz Pārdevējs.
11.6. Pārdevējs ir atbildīgs, saskaņā ar garantiju, ja fizisks defekts tiek konstatēts divu gadu laikā pēc Preces nodošanas Klientam. Prasība par defekta novēršanu vai par Preces nomaiņu uz preci bez defekta beidzas pēc viena gada, taču šis termiņš nedrīkst beigties pirms pirmajā teikumā minētā termiņa beigām. Šajā laikā Klients var atkāpties no Pirkuma līguma vai iesniegt pieprasījumu preces cenu samazināšanai Preču trūkuma dēļ. Ja Klients ir pieprasījis, lai Preces tiktu nomainītas pret Precēm bez defektiem, vai, lai defekts tiktu novērsts, termiņš atteikumam no līguma vai pieprasījuma par cenas samazinājumu iesniegšanai sākas no Preču nomaiņas vai defekta novēršanas termiņa neievērošanas dienas. Ja preces neatbilst līguma noteikumiem, patērētājs var iesniegt pieprasījumu preces cenas samazinājumam vai atteikumu no tās, ja: Pārdevējs ir atteicies pildīt remonta vai nomaiņas saistības vai no viņa paziņojuma vai apstākļiem ir skaidrs, ka viņš to nedarīs; pārdevējs jau ir nodrošinājis, ka preces atbilst līgumam; vai preču neatbilstība līgumam ir tik būtiska, ka ir pamats nekavējoties samazināt tās cenu vai atteikties no līguma. Lietotājs nevar atteikties no līguma, ja preces neatbilstība līgumam nav būtiska. Pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņemts Lietotāja pieprasījums preces cenas samazināšanai, atmaksā Lietotājam summu, kas samaksāta, lai izmantotu tiesības samazināt cenu. Līguma atcelšanas gadījumā Lietotājs nekavējoties, par saviem līdzekļiem atgriež preci Pārdevējam, un Pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preces vai tās atgriešanas apliecinājuma saņemšanas atgriež maksājumu Lietotājam.
11.7. Jebkuras pretenzijas saistībā ar Precēm vai Pirkuma līguma izpildi Pircējs var nosūtīt rakstiski uz Pārdevēja e-pasta adresi: support@gradinamax.lv.
11.8. Pārdevējs atbildēs uz Pircēja sūdzību par Preci vai Pirkuma līguma izpildi 14 dienu laikā pēc sūdzības saņemšanas.
11.9. Klients var iesniegt sūdzību Pārdevējam saistībā ar Pārdevēja elektroniski sniegto bezmaksas pakalpojumu izmantošanu. Sūdzību var iesniegt elektroniskā formā un nosūtīt uz e-pasta adresi: support@gradinamax.lv. Sūdzībā jāiekļauj problēmas apraksts. Pārdevējs sūdzību izskata nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā un sniedz Klientam atbildi.
11.10. Pārdevējs vai ražotājs var sniegt papildu garantiju par produkta kvalitāti. Konkrētais termiņš un citi nosacījumi ir norādīti preces aprakstā vai šādas preces garantiju apliecinošā dokumentā. Papildu garantijas piešķiršana neietekmē ar likumu noteiktās produkta garantijas noteikumus un spēkā esamību.
11.11. Gadījumā, ja Pārdevējs vai ražotājs nesniedz papildu garantiju preču kvalitātei, uz Pircēja iegādātajām precēm attiecas šo preču kvalitātes garantija un tās derīguma termiņi, kas noteikti tiesību aktos.
12.1. Visas www.gradinamax.lv Interneta veikalā iegādātās kvalitatīvās preces Jūs varat atgriezt 30 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas, izņemot sēklas un sēnes. Pircējam ir rakstiski jāinformē Pārdevējs par atteikumu pirms atgriešanas termiņa beigām, rakstot e-pastu uz support@gradinamax.lv.
Pieprasījumu var iesniegt brīvā formā, norādot:
● infomāciju par pārdevēju;
● informāciju par pircēju;
● informāciju par atgriežamajām precēm (nosaukums un daudzums);
● atgriešanas iemeslu.
12.2. Ja iegādātā prece ir nekvalitatīva, preču atgriešana tiek veikta likumā noteiktajā garantijas termiņā. Pārdevējs ir atbildīgs par defektiem, kas atklājas divu gadu laikā pēc pirkuma datuma. (Patērētāju tiesību aizsardzības likums, VII nodaļa “Patērētāju prasījumi”). Lai iesniegtu sūdzību par interneta veikalā iegādātas preces kvalitāti, nepieciešams rakstīt e-pastu uz support@gradinamax.lv.
12.3. Atgriežot kvalitatīvas preces, ir jāievēro šādi nosacījumi, ja vien tās nav iekļautas 12.1. sadaļā minētajā neatgriežamo preču sarakstā:
● atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, kārtīgā iesaiņojumā;
● prece nedrīkst būt pircēja sabojāta;
● prece nedrīkst būt lietota, zaudēts tās komerciālais izskats: jābūt nesabojātām etiķetēm, nenoņemtām aizsargplēvēm utt.;
● atgrieztajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta;
● atgriežot preces, obligāti jāiesniedz aizpildīts atgriešanas dokuments, kas pievienots pie precēm.
12.4. Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt pircēja atgrieztās preces, ja nav izpildīti preču atgriešanas nosacījumi.
12.5. Ja pircējs atgriež kvalitatīvu preci, atgriešanas izmaksas tiks atskaitītas no atgriežamās naudas summas. Bojātas preces atgriešanas gadījumā preces atgriešanas izmaksas sedz pārdevējs.
12.6. Pircējs var atgriezt preces ar kurjerpasta starpniecību. Preces nedrīkst atgriezt ar pakomātu vai pa pastu. Preču atgriešanas adrese:
Gradinamax Oksana Wieckowicz
Poland Zgierz, ul. Barwnikowa 10, 95-100
NIP: 927-185-49-48
12.7. Atmaksa par atgrieztajām precēm tiek veikta ar bankas pārskaitījumu uz maksātāja bankas kontu, kas norādīts atgriešanas veidlapā, 14 dienu laikā.
12.8. Pārdevējs neuzņemas atbildību par neveiktu vai laicīgi neizpildītu naudas atgriešanu par atgrieztajām precēm, ja pircējs nepareizi sniedzis naudas atgriešanai nepieciešamos datus.
13.1. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par Pircēja sniegto personas datu pareizību. Ja Pircējs reģistrācijas veidlapā nenorāda precīzus personas datus, Pārdevējs nav atbildīgs par radītajām sekām un ir tiesīgs pieprasīt no Pircēja tiešu zaudējumu atlīdzību.
13.2. Pircējs ir atbildīgs par darbībām, ko viņš veic, izmantojot šo Interneta veikalu.
13.3. Pēc reģistrēšanās Pircējs ir atbildīgs par savu pieteikšanās datu nodošanu trešajām personām. Ja Interneta veikala sniegtos pakalpojumus izmanto trešā persona, kas ir pieslēgusies Interneta veikalā, izmantojot Klienta pieteikšanās datus, Pārdevējs šo personu uzskata par Klientu.
13.4. Pārdevējs ir atbrīvots no jebkādas atbildības, ja zaudējumu cēlonis ir tas, ka Pircējs nav izlasījis šos Pirkšanas-pārdošanas noteikumus, neraugoties uz Pārdevēja ieteikumiem un Pircēja pienākumiem, kad viņam ir dota iespēja to darīt.
13.5. Ja Pārdevēja interneta veikalā ir saites uz citu uzņēmumu, iestāžu, organizāciju vai privātpersonu tīmekļa vietnēm, Pārdevējs nav atbildīgs par tajās iekļauto informāciju vai darbībām un neuztur, nekontrolē un nepārstāv šādus uzņēmumus vai privātpersonas.
13.6. Zaudējumu gadījumā, vainīgā Puse atlīdzina otrai Pusei tiešos zaudējumus.
14.1. Jebkādi strīdi, domstarpības un/vai prasības, kas izriet no šiem Noteikumiem un nosacījumiem, saistībā ar tiem vai jebkuru atsevišķu Preču pārdošanas līgumu, vai to pārkāpumiem, izbeigšanu vai spēkā esamību, tiek risināti sarunu ceļā.
14.2. Ja neizdodas panākt izlīgumu, ārpustiesas izlīgumā iesaistītie subjekti var panākt izlīgumu ārpustiesas kārtībā vai Latvijas Republikas tiesās saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību. Jūs varat iesniegt pieprasījumu/sūdzību par Interneta veikalā iegādātu preci Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, e-pasts: ptac@ptac.gov.lv, tālr. +371 65452554, tīmekļa vietnē https://www.ptac.gov.lv/lv/iesniegt-sudzibu) vai aizpildiet pieteikuma veidlapu EGS platformā http://ec.europa.eu/odr/.
15.1. Pārdevējs sniedz Klientiem sekojošus bezmaksas pakalpojumus elektroniski:
● Čatu;
● Saziņas formu;
● Jaunumu vēstules;
● Klienta konta pārvaldīšanu;
● Viedokļa paušanas iespēju.
15.2. Šā panta 1. punktā minētos pakalpojumi tiek sniegti 7 dienas nedēļā 24 stundas diennaktī, izņemot čata pakalpojumus, kurus sniedz interneta veikalā norādītajā laikā un dienās.
15.3. Pārdevējs patur tiesības izvēlēties un mainīt formu, laiku un veidu, kādā tiks nodrošināta piekļuve izvēlētajiem noteiktajiem pakalpojumiem, un informēs par to Klientus veidā, kas atbilst šiem nosacījumiem.
15.4. Čata pakalpojums ir bezmaksas, saziņa notiek reāllaika savienojumā starp Pircēju un Pārdevēju, izmantojot tūlītējas ziņapmaiņas lietojumprogrammu, kas atrodas Interneta veikala mājas lapā.
15.5. Bezmaksas čata pakalpojumu varat atcelt jebkurā laikā.
15.6. Saziņas formas pakalpojums ietver ziņojuma nosūtīšanu Pārdevējam, izmantojot formu Interneta veikala mājas lapā.
15.7. Jūs varat atteikties no bezmaksas pakalpojuma, izmantojot saziņas formu, jebkurā laikā pēc tam, kad esat pārtraucis sūtīt pieprasījumus Pārdevējam.
15.8. Jaunumu vēstules var izmantot jebkurš Klients, kas ievada savu e-pasta adresi, izmantojot Pārdevēja interneta veikala mājas lapā norādīto reģistrācijas veidlapu. Pēc aizpildītas reģistrācijas veidlapas iesniegšanas Klients uz reģistrācijas veidlapā norādīto e-pasta adresi nekavējoties saņems aktivizācijas saiti, lai apstiprinātu jaunumu vēstuļu abonēšanu. Tiklīdz Klients aktivizē saiti, tiek noslēgts līgums par Jaunumu vēstuļu pakalpojuma sniegšanu elektroniski.
15.9. Jaunumu vēstuļu pakalpojums ir elektronisko paziņojumu sūtīšana, ko Pārdevējs veic uz Klienta norādīto e-pasta adresi un kas satur informāciju par Pārdevēja piedāvātajiem jauniem produktiem vai pakalpojumiem. Pārdevējs nosūta jaunumu vēstules visiem klientiem, kas tās abonē.
15.10. Katrā jaunumu vēstulē, kas adresēta klientiem, jāietver: informācija par sūtītāju, lauks "temats", kurā definēts ziņojuma saturs, un informācija par iespēju un veidu, kā atteikties no bezmaksas jaunumu vēstuļu saņemšanas.
15.11. Klients var jebkurā laikā atteikties no jaunumu vēstuļu saņemšanas, noklikšķinot uz atteikuma saites, kas atrodama katrā pakalpojuma ietvaros nosūtītajā jaunumu vēstulē vai deaktivizējot attiecīgo opciju Klienta kontā.
15.12. Klienta konta uzturēšanas pakalpojums tiek nodrošināts pēc reģistrācijas saskaņā ar šajos Noteikumos aprakstītajiem nosacījumiem un ļauj Klientam mainīt reģistrācijas laikā sniegtos datus, kā arī sekot līdzi Klienta statusam, skatīt pasūtījumus un to vēsturi.
15.13. Klients var dzēst Kontu, iesniedzot pieprasījumu Pārdevējam.
Atjaunināts: 2023 01 09